Případová studie - PR článek pro VWSHOP.CZ

PR článek pro VWshop.cz

Reklamní plocha:
PR článek
Inzerováno na:
www.vw-club.cz
Cena reklamní kampaně:
3500 Kč bez DPH

Výsledek:

V dnech publikace článku došlo ke zvýšení návštěvnosti a to zejména v sekcích nabízejících tuningové díly na vw golf III. Celkem bylo zaznamenáno nékolik desítek objednávek přímo směřujících ze článku s tím, že zhruba 40% jich neobsahovalo díly na Golf III. Z toho je jasné, že článek informoval nejen o dílech ale i o eshopu jako takovém.

Vyhledavače:

Před publikací článku nebylo možné eshop ve vyhledávačích najít na kombinaci klíčových slov:

  • doplňky na VW G3,
  • doplňky na VW Golf III,
  • lízátko předního nárazníku VW Golf III,
  • lízátko VW Golf III,
  • atd.


Po publikaci článku se pohybuje eshop na tato klíčová slova na prvních stranách. Z těchto nových návštěv nelze přímo vyčíslovat příjem jelikož na umístění mohou mít vliv i jiné faktory. Je prokazatelné, že má PR článek velice kladný vliv na výsledky vyhledávání.

Kontaktní údaje

Portfolio webových serverů provozuje:

Společnost AUTOKLUBY.CZ s.r.o.
Teplická 137, Děčín 405 05
IČ: 22773908
DIČ: CZ22773908

Konstaktní osoba:

Martin Hajna
m. 773 784 218
e. martin.hajna@autokluby.cz